پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5002
-
الف
+

معرفی نفرات برتر جشنواره تئاتر «شهرزاد»

نخستین جشنواره تئاتر «شهرزاد» با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 نخستین جشنواره تئاتر «شهرزاد» با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر «شهرزاد»، اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر «شهرزاد» در این مجموعه برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

لیست برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد به شرح زیر است:

در بخش بهترین نمایشنامه هیات داوران ضمن تقدیر از نمایشنامه «چراغ آخر» به نویسندگی شاهین کهن،جایزه بهترین نمایشنامه را به نمایش «خاک شیرین» به نویسندگی حامد مکملی از قزوین  اعطا کردند.

در بخش بهترین کارگردانی هیات داوران ضمن تقدیر از فرید نظری کارگردان نمایش «نوسفراتو»، از رشت تندیس جشنواره را به شایان فیروزی کارگردان نمایش «خونمردگی» از تهران تقدیم کردند.

در بخش بهترین بازیگری مرد، هیات داوران به صورت مشترک 3 جایزه را برای بازیگران مرد در نظر گرفت که به طور مشترک محمود رشیدی برای بازی در نمایش «بی خانمان» از تربت جام، میلاد زنگنه برای بازی در نمایش«مردان مدار بسته» از تویسرکان و  عباس بابایی برای بازی در نمایش «پوکه» از تهران اعطا شد.

در بخش بهترین بازیگری زن، هیات داوران نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد ضمن تقدیر از بازی الناز آبروش در نمایش «کابوس های دنباله دار»ازرشت ، جایزه بهترین بازیگر زن نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد را  به نگین تهمتن برای ایفای نقش در نمایش «پا» تقدیم کردند.

در هر بخش به هرکدام ازبرگزیدگان تندیس جشنواره شهرزاد و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال تقدیم شد.

همچنین،هیات داوران هیچ نمایشی را حائز دریافت رتبه دوم بهترین نمایش ندانست و در این بخش دو نمایش در رتبه اول و سوم پذیرفته شدند.

جایزه سوم که شامل 7 اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد و 70 میلیون ریال وجه نقد به همراه تندیس جشنواره است، به نمایش «کابوسهای دنباله دار» به کارگردانی مهرداد هنرمند از شهر رشت تعلق گرفت.

و در پایان جایزه اصلی نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد، تندیس جشنواره و مبلغ 150 میلیون ریال و 15 اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد به آرمین حمدی پور کارگردان نمایش « پا» از شیراز تقدیم شد.

نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد از تاریخ 20 تا 23 تیرماه در تهران برگزار شد.

ه خ / ص گ

نظر شما
ارسال نظر